2019年10月19日 星期六

氣勢(下)

第二天,女兒跟我說另一份功課派了,今次女兒獲得A+,那位「Too bad」同學只得A,女兒回來跟我說。

我:你會唔會學番佢,對住佢講too bad呀?

女兒:唔會,咁樣做唔岩。

我:叻女!咁你點反應呢?

女兒:佢話佢又A,然後一路裝我份功課,一路問我咩grade,我比佢望左下,無出聲。

我:唔得,你要用番小學生既答法,不囂張同時不失氣勢。

女兒:即係點?

我:你可以話:well not bad...but I’m a bit better.

當勢比人弱,要懂得激勵自己。
當勢比人好,不囂張但要懂得保持氣勢。

7 則留言:

  1. 頭位嗎😄多謝starman兄分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 回想小時父母都不會教這些道理,還是大了跌跌撞撞自己學會

      刪除
  2. //當勢比人弱,要懂得激勵自己。
    //當勢比人好,不囂張但要懂得保持氣勢。
    最後這兩句,尤其是第一句,真的要僅記~讚~

    回覆刪除
  3. 為什麼覺得有需要保持氣勢呢?做人歉卑一點,不好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以歉卑一點,但要不抗不卑。
      Starman個Case就係不抗不卑。

      刪除
  4. [不囂張但要懂得保持氣勢。]笑左,哈哈

    回覆刪除